stažený soubor

Vengeance DH, Prot Paladin, Blood DK Artifact Weapons 3


Do Legionu nám nezbývá už ani týden, a tak je nejvyšší čas podívat se na některé tankovací artifacty. Do tohoto článku jsem si vybral tanky, které budu hrát primárně, a kteří mě nejvíce zajímají. Jedná se o Demon Huntera, Paladina a Death Knighta.

 

Vengeance Demon Hunter

jUnT

Vengeance artifact se jmenuje The Aldrachi Warblades, a jako abilitu z něj dostaneme Soul Carver. Osobně si myslím, že tento artifact je jeden z jednodušších a nemáme žádné těžké volby. Na 3 zlaté traity potřebujeme 358770 AP, což je 24 traitů. Pojďme se tedy podívat.

Jak můžeme vidět na obrázku, začínáme červenou cestou, která nás vede přes Tormented Souls a Shatter the Souls k prvnímu zlatému traitu, kterým je Fueled By Pain. To pro nás znamená, že pokaždé když sebereme Soul Fragment, máme šanci na proc Metamorphosy. Dle mě je tohle náš nejsilnější trait, protože v Metě máme zvedlé HP, rychlejší generaci Painu, a s talentem také o 50% větší leech. Ještě před prvním zlatým máme ovšem velmi důležitou zástavku, a tou je Siphon Power. Velmi silný trait, který je na úrovni zlatých, ať už co do damage, nebo survivalu. Tento trait pro nás znamená každých 30 sekund free 15 % agility (pokud je v encounteru magic damage). Pokračujeme dále přes Aldrachi Design a Aura of Pain a dostáváme se k dalším zlatému traitu, kterým je Charred WarbladesCharred Warblades pro nás znamená, že se healujeme spelly jako je Immolation Aura, Felblade (pokud je specnutý), Infernal Strike, Sigil of Flame, Fiery Brand, Soul Carver a Fel Devastation (pokud specnuté). Nebudeme si nic nalhávat, 15% není zrovna moc a na single target je to zhruba 7% našeho healingu. Čím víc targetů, tím větší gain z tohoto traitu získáváme (na 3 targety je to už 11% healingu atd…). Tak jsme právě získali 2 zlaté traity a vracíme se zpátky na začátek. Jdeme přes Infernal Force, který má synergy s Charred Warblades, dále přes Defensive Spikes a Embrace the Pain a dostáváme se k poslednímu zlatému traitu, kterým je Painbringer. Za každý Soul Fragment se nám stackuje passivní redukce o 3%. Uptime této redukce se pohybuje mezi 20%-30%. Nejvíce můžeme nastackovat 18%-21% redukci. Uptime i redukce záleží na našich talentech, single/AoE target, atd..

Právě jsme vyklikali 358770 AP a získali jsme všechny nejdůležitější traity. YAY GZ! Co dál? Jako další si dáme trait Demonic Flames, který zvětšuje duration Fiery Brand (redukce + damage increase s Fiery Demise) o 2 sekundy. Poté nám už zbývají jen traity Honed Warblades, Will of the Illidari a Devour Souls. V jakém pořadí si tyto traity zvolíte je na vás. Podle toho, jestli preferujete damage (první Honed Warblades), nebo survival (první Devour Souls). Tím ale náš hon na AP ani zdaleka nekončí. Abychom se nenudili, Blizzard si pro nás připravil trait Soulgorger, který se zpřístupní až teprve po dokončení celého artifactu. První rank stojí 1635200 AP a zvedne nám max HP o 5%. Každý další rank zvedá HP o 0,5%. To znamená, že na 20. ranku budeme mít celkově o 15% HP víc. To je ovšem daleká budoucnost o které zatím není třeba mluvit.

Demon Hunter Single Target Healing

Demon Hunter AoE Healing

Single Target porovnání

AoE porovnání

 

Protection Paladin

uQXP

Paladinský artifact se jmenuje Truthguard, je už poněkud komplikovanější, a je zde několik těžkých voleb. Na 3 zlaté traity potřebujeme 464050 AP, což je 25 traitů. Abilita z Truthguardu se jmenuje Eye of Tyr.

Jak jsem řekl, paladinský artifact je komplikovanější a máme zde několik možností. Podívame se tedy na tu, kterou zvolím já. Bez debat – první zlatý trait, který chceme, je Bulwark of Order. V podstatě tento trait nahrazuje tier bonus, který má paladin v HFC, a všichni kdo jste hráli doteď paladina, určitě víte, že bez absorbu z Avenger Shieldu to byl víceméně nehratelný a nejslabší tank. Další důvod proč jít jako první touto cestou je, že zde máme Faith’s Armor, Righteous Crusader a Resolve of Truth. To jsou všechno velmi dobré pasivní traity, které nám pomůžou se survivalem. A zde nastává první volba. Chcete větší self healing, nebo chcete raději větší damage? Jak už to na cutting edge progressu bývá, tanci nemají nejlepší gear z guildy, a rozhodně nejsou v raidu od toho, aby dělali o 5 % větší damage na úkor toho, že budou potřebovat větší heal support od healerů, kteří budou mít dost práce se zbytkem raidu. Proto jsem jako druhou cestu zvolil zelenou, k traitu s názvem Light of the Titans. Díky tomuto traitu máme “nekonečnou” hotku (která není zrovna nejslabší), a umožníme vašim healerům, že se na nás nemusí tolik focusovat, protože se pasivně healujeme sami. Dostaneme se tam cestou přes Hammer Time (moc nás nezajímá), Unflinching Defense a Bastion of Truth. Opět redukce CD na Ardent Defendera je super a pasivní block také. Zbývá nám poslední zlatý trait, a tím je Tyr’s EnforcerTyr’s Enforcer pro nás nemá žádný defensivní bonus, tudíž je dost možné, že někdo před ním bude preferovat traity jako Scatter the Shadows pro self heal, nebo Forbearant Faithful. Sám si nejsem jist, jak se rozhodnu, a co budu preferovat, až se budu muset rozhodnout. Pravděpodobně kvůli důvodům, z jakých budu hrát paladina na progress, zvolím spíše dva minor traity před Tyr’s Enforcer. Zbývá nám tedy pár minor traitů, které nás až tolik nezajímají, protože nám v podstatě jen zvedají damage – Consecration in FlameStern JudgmentPainful Truths. Po dokončení celého artifactu nás opět čeká poslední, 20 rankový trait, který nám na prvním ranku zvedne armor o 10% a na posledním o 29%.

 

Blood Death Knight

Gmgj

Jako poslední se dnes podíváme na Blood DK artifact, který se jmenuje Maw of the Damned. Podle mě dost jednoduchý, ne velmi komplikovaný artifact, který má ovšem největší dopad na náš gameplay. Abilita, kterou dostaneme, se jmenuje Consumption. Na 3 zlaté traity potřebujeme 276 270 AP, což je 23 traitů.

Jako první se vydáme po červené cestě, ke zlatému traitu s názvem Umbilicus Eternus. Dle mého je to absolutně nejvíc broken trait ze všech Tank Artifactu, hlavně při velkém AoE. Můžeme si nastackovat obrovský absorb z AoE, což nás na pár sekund dělá v podstatě nesmrtelným. Na single target to není až tak znát, ale při správném timingu nám Umbilicus Eternus může výborně posloužit. Zamíříme zpět přes Mouth of Hell, který dělá Umbilicus Eternus ještě více OP (3x Blood Plague na jednom targetu). Dále máme traity jako Iron Heart a All-Consuming Rot, ke kterým se asi nemusím vyjadřovat. Čeká náš další zlatý trait s názvem Unending Thirst, který z Blood DK dělá ještě většího HPS goda. Dále pokračujeme přes Bonebreaker Coagulopathy k naší poslední zlaté zástávce kterou je Skeletal ShatteringSkeletal Shattering v podstatě jen zvětšuje redukci z Bone Shieldu. Po získání Skeletal Shattering se vracíme zpět, abychom šli modrou cestou podle obrázku – Rattling BonesVampiric Fangs a Grim Perservence. Jako poslední nám zbývají Blood Feast a Veinrender. Jako u všech ostatních tu máme The Hungering Maw, a stejně jako u Demon Huntera nám na maximálním ranku zvedne maximální HP o 15%.

Blood DK Single Target Healing

blood dk aoe

Blood DK AoE Healing

blood dk single all

Single Target porovnání

blood dk aoe all

AoE porovnání

V závěru bych řekl, že všechny artifacty jsou zajímavé a budou mít dopad na gameplay každé classy. Kdo by měl zájem, tak zde přikládám dokument, ve kterém se můžete podívat, jak dlouho zhruba bude trvat vyfarmit určitý počet artifact power.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/11xQCzhiVM9gTZkUsu1UNs7z4dpwHpRQSUUZySY7xLv0/htmlview?sle=true#gid=862019796


Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

3 zamyšlení nad “Vengeance DH, Prot Paladin, Blood DK Artifact Weapons