WoWScrnShot_062516_194653

Legion Beta classes: Vengeance Demon Hunter


Nedávno tu kolega Repsoll napsal článek o shrnutí Demon Hunterova Havoc(dps) specu. Dnes se podíváme na ten druhý a lepší spec kterým je Vengeance – tank.

Kdybych měl Vengeance DH přirovnat k něčemu co jsme v téhle hře už viďeli tak bych pravděpodobně řekl Brewmaster monk. Není to absolutně 100% shoda, ale mechanicky mi tyto classy přijdou dost podobné. Stop porovnávání a pojďme se vrhnout na DH!

 

Jak to funguje?

Náš primární Pain generátor je Shear. Tento spell navíc spawnuje Soul Fragmenty, kterými se healujeme, když je sebereme. Naštestí se Blizzard už poučil a neudělal stejnou chybu jako u monka tanka, kde jsme museli běhat a naspawnované kuličky sbírat kolem bosse. Soul Fragmenty se sbírají pomocí Soul Cleave. Soul Cleave je náš hlavní Pain spender a náš selfheal, který chceme mačkat co nejvíc. Po změně z posledního buildu Soul Cleave healuje a dělá damage podle toho kolik máme Painu. Dá se použít s minimálně 20 Painem nebo maximálně se 60. Dále máme Throw Glaive, tahle abilita je podobná jako u paladina Avenger Shield a je dobrá pro nabírání mobů. Náš další AoE spell je Immolation Aura, kterým se později i healujeme díky artefactu, ale o tom až dál. Náš poslední dps spell je Sigil of Flame, který byl bohužel dost nerfnutý v nedáném buildu.

Všichni ví, že DH má super mobilitu a utility spelly pro raid. Je to kvůli double jumpu, glidu a Infernal Strike. Když si Infernal Strike vytalentujeme tak dokonce dělá Sigil of Flame. Utility DH jsou hlavně Sigily. Jedná se o Sigil of Chains, Sigil of Misery a Sigil of Silence. Tyto spelly jsou runy na zem a v podstatě se jedná o mass grip od DK, aoe fear od locka a Arcane torrent. Proč by jste tedy nevzali DH tanka do raidu? Navíc DH dostal ještě raid cd a to je Darkness. Na můj vkus je to až moc rng cd, ale i to se počítá.

Sigil of Flame, Sigil of Silence, Sigil of Misery, Sigil of Chains

Přesuneme se k defensivním CD a aktivní mitigaci. Aktivní mitigace DH jsou Demon Spikes. Demon Spikes se samozřejmě scalují s mastery a se správnými talenty lze udržet až 100% uptime. Naše “shield wall” je Metamorphosis. Meta nám zvedne HP o 30% a s talentem Soul Rending máme o 50% větší Leech. Zárověň meta generuje 10 Pain za sekundu – to znamená větší damage a heal ze Soul Cleave. Dále máme Fiery Brand, tento spell se mi moc nelíbí, jelikož i když redukuje damage tak ho také zvedá pro nás a umím si představit situace, kde se bude někdo vymlouvat, že neměl CD, protože použil Fiery Brand na dps. Artifact abilita je Soul Carver. Tento spell byl změněný z 20% redukce a nyní nám dává jen okamžitě Soul Fragmenty, kterými se můžeme healnout. Empower Wards je v podstatě naše AMS a podle mě jedno z nejlepších CD ve hře, hlavně díky krátkemu CD a kvůli tomu, že po absorbnutí magic damage nám zvedne agilitu až o 20%.

V praxi to tedy vypadá tak, že spamujete Shear aby jste si naspawnovali Soul Fragmenty, které seberete přes Soul Cleave, když vám dropnou HP. Dále se snažíte udržet co největší uptime Demon Spikes. Ve volných globalech dáváte Immolation Auru a udržujete Sigil of Flame pomocí Infernal Strike. Může vám to připadat jako velmi jednoduchý gameplay, ale můžu vám říct, že je to neskutečně zábavné!

Talenty

Imo nemá cenu rozebírat talent po talentu, protože tohle není guide, ale jen spec overview tak vám zde ukážu, jak si myslím, že bude vypadat single target a aoe spec. Talenty celkově se mi libí a většina z nich bude mít určitě nějaké využití při progressu.

AoE(dps spec) spec:

 

Single target(survival) spec:

 

Z některých must have talentů bych vyzdvihnul například Last Resort, který nás zachrání když umřeme a ještě navíc nám dá metu. Talenty tohoto typu jsou pro tanky neskutečně broken a v podstatě nikdy nechcete pickovat nic jiného. To samé platí například u DK Purgatory. Další hodně zajimavý talent je Feed the Demon, díky kterému dokážeme udržet Demon Spikes na 100% uptime. Volba proč se v raidu bude pickovat tento talent a proč ne v dungeonech je prostá. V raidu nepotřebujeme tolik self healu jako v dungeonu a je pro nás lepší damage mitigovat než aby jsme ho pak museli dohealovávat. Samozřejmě bude záležet na typu bosse, damage jakou bude dávat etc, etc…

 

Artifact

Opět nemá cenu rozebírat každý trait zvlášť, ale určitě si ukážeme ty nejdůležitější. Vyzdvihnul bych naše tři velké traity a to Fueled by PainCharred Warblades a Painbringer. Čistě z toho, když se podívám na tyto 3 passivky, tak nejsilnější je Painbringer. Jenže zde nastává problém – musíme se vydat přesně opačnou cestou a Painbringera budeme mít až úplně jako poslední trait. Je to hlavně kvůli efektivitě rozdělování AP. Po cestě kterou vidíte na screenu je také například Siphon Power a další užitečné passivky, které jsou společně důležitější než jeden velký trait. Další velký trait je Fueled by Pain – random nám bude procovat meta. Podle mě druhý nejlepší trait a znamená to pro nás, že se nám random při fightu zvednou HP a na chvilku se budeme více healovat. Poslední a dle mě nejhorší trait je Charred Warblades, díky kterému se healujeme Immolation Aurou, Fiery Brandem a Sigil of Flame. Aby se tento trait vyrovnal ostatním, tak by ten healing musel být dle mě alespoň 50%. Každopádně příjemný bonus.

Abych to tedy celé nějak shrnul, tak musím říct, že mě DH tank neskutečně uchvátil a pravděpodobně ho budu hrát jako maina, minimálně v Emerald Nightmare, protože věřím, že ze všech tanků může právě Vengeance Demon Hunter do raidu přinést nejvíce. Navíc je to velmi zábavný spec u kterého rozhodně nenajdete prázdné globaly a neustále máte co mačkat. Samozřejmě jako každá classa má svoje výhody i nevýhody a až teprve na live serveru po všech změnách, která nás na betě ještě čekají, bude rozhodování finální. Doufám, že byl článek k užitku a bude se líbit!

 

Update talentů 4.7.2016

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *