WoWScrnShot_061316_170633

Legion Beta classes: Survival hunter 2


Zdravím váš všechny u třetího vydání Beta huntera. Dnes se podíváme na změny a přepracovaní Survival huntera „přeživší lovec“.
WoWScrnShot_061316_170633

PvP set

Začnu asi tou nejdůležitější podstatou a to, že Survival hunter je od Legion meele spec. Ano čtete dobře, jedna ze 3 specializací huntera se stala jako melee. Blizzard se rozhodl pro novou a hlubší fantazii toho specu, což zapříčinilo, že tento spec se stal melee. Velká zajímavost tohoto specu je, že nám zůstal pet tvz. bojujeme po boku s naším petem. Za zmínku také stojí fakt, že s výjimkou jednoho talentu, tento spec nemá možnost jak generovat focus, tudíž je odkázán na čistý focus regen, který činí v základu 10 focus za vteřinu.
Spec obdržel velké množství abilit co měl od Vanilly až po MoP. Většina ranged abilit byla odebrána.  Ku příkladu Disengage, který provází huntera ve všech 3 specech již od WoTLK, je momentálně pro Survival nedostupný.
WoWScrnShot_061316_172745

Harpoon ability

 

Celkový movement Survival huntera je zabezpečen dvěma abilitami.  V první řadě je to Aspect of the Cheetah, který máme ve všech třech specech. Druhá abilita je Harpoon. Toto je novinkou Survival huntera. Abilita funguje dosti podobně jako charge. Dá se použít na enemy target z 5-40yd. Vymrštíte Harpoon k targetu a přitáhnete se na něj. Target je po 3 vteřiny zarootován. Propojení z artefaktem traitem  Eagle’s Bite způsobí damage over time efekt, který se dá refreshovat auto-attackem. Další trait, který využijete hlavně při expení je Terms of Engagement. Pokud zabijete enemy zruší se zbývající cooldown na Harpoon. Poslední symbiózou této ability je talent Farstrider, díky kterému máte 10% šanci z critical útoků na resetovaní cooldwonu na Harpoon.

Nyní si představíme kompletně všechny ability.
Nejprve se vrhneme na Mongoose Bite a jeho zajímavou mechaniku. Je to celkem komplexní a nejdůležitější část celého Survival huntera. V základu má 12 vteřin cooldown a je snížen podle haste. Má 3x charge. Když použijeme Mongoose Bite obdržíme buff na 12 vteřin Mongoose Fury, který zvyšuje damage Mongoose Bite o 50 % a stakcuje se 6x (300 %). Bohužel tento buff nejde refreshovat pouze jen stackovat, tudíž účelem tohoto buffu je co nejrychleji jej nastackovat a použít co nejvíce Mongoose Bite. S touto abilitou souvisí naše nová Mastery: Hunting Companion. Způsobuje, že vaše útoky peta mají X% šanci na obnovení jednoho stacku Mongoose Bite. Je vhodné také zmínit Fury of the Eagle, který je také spojený s Mongoose Fury. Tato abilita je DPS gain jak na singl target tak i na AoE. Začneme švihat polearmou před sebe a udělovat damage všem před sebou. Damage Fury of the Eagle je závislí na počtu stacků Mongoose Fury.
Zajímavost: V prvotních buildech se dost měnila mechanika Mongoose Bite. Nejprve to byl debuff na target na 3,5 vteřiny, následně přepracován jako buff pro nás, který se dal refreshovat, ale nakonec to dopadlo tak jak je tomu nyní.
Další velice zajímavou abilitou je Flanking Strike. V základu 6 vteřin cooldown, ale opět se snižuje podle haste. Funkčnost této ability je, že vy a váš pet udeříte target ve stejnou chvíli. Pokud máte aggro vy, váš pet dá o 50% větší ránu. Pokud má aggro váš pet nebo někdo jiný, udělíte vy o 50% větší ránu. Tento spell je žádoucí používat na cooldown a to z důvodu jak DPS, tak ale i pokud používáme talent Animal Instincts. Po použítí Flanking Strike nám rollne náhodný buff na 7 vteřin. Procnout může:  10 % haste, 20 % movement speed a 10 % mastery. Tento talent se bude rozhodně používat na nižším Ilvlu, kdy nebude dostatek haste a mastery.
Laceration velice silný bleed efekt, který trvá 12 vteřin a jeho cooldown je 10 vteřin. Když zabrouzdáme do talentů tak zde najdeme talent, který zvyšuje význam této ability, díky Mortal Wounds. Tento talent zapříčiňuje, že máme 2% šanci z každého ticku Laceration, že nám obnoví jeden stack Mongoose Bite.
Raptor Strike udělí jednorázový damage. Jeho využití je spíš pro snižovaní focus poolu tak, abychom necapovali. Ovšem máme tu talent, který se bude pravděpodobně využívat s vyšším Ilvlem a to Way of the Mok’Nathal. Za každý použitý Raptor Strike dostaneme 3 % attack power (jde nastackovat až na 4 stacků 12 % attack power) Tento buff trvá vždy 8 vteřin a lze refreshovat.
WoWScrnShot_061316_170738

Carve ability

Jedna z posledních abilit je Carve. Jedna z našich hlavních AoE abilit. Po použití jednorázově zasáhne všechny targety před námi. Talent Serpent Sting způsobuje, že po každém použití Raptor Strike a nebo Carve aplikuje Damage over time na všechny zasažené targety po dobu 15 vteřin. Ano je to stejné jako na Serpent Sting jako na WoD akorát přepracované pro meele.
Wing Clip snižuje movent targetu o 50 % na 15 vteřin. Tato abilita se vrací.
Hatchet Toss– ranged abilita která způsobuje velice malý damage. Využití jako filler při odbíhaní z meele range enemy.

Za důležitou zmínku určitě stojí, že Survival jako jediný spec disponuje trapami. Ani Beastmastery a ani Marksmanship již nemají možnost využití trap ani z talentů.  Novinkou ve funkčnosti trap je, že každá trapa má svůj vlastní cooldown.  Na brzkých buildech Alfa verze, měli všechny trapy sdílený cooldown. Trapy kterými Survival disponuje, jsou Tar Trap, Explosive Trap a Freezing  Trap. Pokud budu brát v úvahu i talenty, tak máme další trapu navíc a to Steel Trap. Tar Trap stejná funkce jako Ice Trap, zpomalení o 50 % v místě aktivace, ale na rozdíl právě od Ice Trap vizual a cooldown je rozdílný. Tuto trapu lze házet na range a po jejím použití se spawne „nášlapná mina“ která když procne vytvoří zelenou kaluž. Freezing Trap naprosto identická jako WoD verze. Explosive Trap se nedá házet na range nýbrž jen před sebe. Funkčnost stejná. Zmíněná Steel Trap bude pravděpodobně používat na singl target. Také lze pouze házet na melee range. Znehybní target na 30 vteřin a vytvoří velice silný bleed damage over time po 30 vteřin. Trapa má cooldown 48 vteřin.
WoWScrnShot_061316_171237

Aspect of the Eagle ability

Jediný náš baseline DPS cooldown je Aspect of the Eagle. Jeho cooldown je 2 minuty. Pokud je aktivní zvýší se náš crit o 10% a také zvýší šanci na proc Mongoose Bite na 100 % po dobu 10 vteřin. Pokud jsme již v artifaktu na traitu Aspect of the Skylord, tak nám aspekt zvedá damage o 30 %.
Druhý DPS cooldown je z talentů. Jedná se o Snake Hunter. Má cooldown 60 vteřin a ihned nám obnoví 3 charge Mongoose Bite.

Pro naplnění našeho názvu specu je rozhodně také nutné zmínit jeho survive. Self-heal máme díky Exhilaration. V Survive specu healuje za 30 % celkových životů. Artifakt nabízí trait Hunter’s Bounty, díky kterému za každý kill enemy redukujete cooldown Exhilarationu o 15 vteřin.
Aspect of the Turtle funguje stejně jako všech ostatních specializacích.
Talonclaw-Spear-of-the-Wild-Gods-Survival-Hunter

Appereances of artifakt weapon

Naší artifakt weapon je Talonclaw, Spear of the Wild Gods.
Podle lore, zbraň byla vyrobena Taureny z Highmountain ještě před první invazí démonů na Azeroth více než před 10 000 lety. Držitelé této zbraně bojovali po boku strážných duchů, také známých jako Ancients, kteří bránili Azeroth a jeho bezdušné obyvatele.  V průběhu tisíciletí, Antikové obdarovali svým požehnáním tuto zbraň a vložili do ní část své síly.
Weapon nabizí abilitu Fury of the Eagle, kterou jsme si popsali u Mongoose Bite.
Zajímavé traity které ještě nebyli zmíněny, jsou ku příkladu Embrace of the Aspects, redukuje cooldown na aspekty o 20 % a také třeba Hunter’s Guile, který redukuje cooldown trap o 20 %.

Z mého subjektivního pohledu se jedná o velice krásný a komplexní gameplay. To co pro mě má velice velkou váhu je složitost toho specu. Je zde opravdu dosti buffů a damage over time, který musíme udržovat. Celému specu dodává absolutní RNG i umělecké kouzlo mechanika Mongoose Bite. Variace talentů dopomáhá přizpůsobení singl target DPS tak i AoE. Další skvělou interakcí talentů je, že mnoho talentů se bude obměňovat v závislosti na EQ. S horším EQ bude mít spec  občasná hluchá místa ačkoliv jich nebude mnoho. O singl target DPS toho specu obavy nemám, jelikož bude velice silné, ale strach mám o AoE. Jeden z problému tohoto specu je, že mu chybí frekventované burst AoE. Cleave fighty také nebudou „to pravé ořechové“ jelikož prostě Laceration nejde spredovat. Switch fighty, kde bude add umírat velice rychle a bude třeba na něj kvalitní a konstantní damage (například Doomfire na Archimonde), také nebude nejlepší, jelikož RNG resetu Mongoose Bite je velice nepředvídatelné, ale díky pár talentům se toto RNG dá regulovat. Avšak přibyl nám Demon hunter, tudíž bude obtížné se jako další melee spec vtěsnit do raidu. Toto bych viděl jako největší překážku tohoto specu. Pokud tunning toho specu bude vysoký, své místo si dobude.
Survivala jsem měl možnost hrát na prvních Alfa testech a byl jsem velice spokojen. Jeho open burst je neuvěřitelný a movement taktéž. Je velice zajímavé aktivně zapojovat do rotace trapy a manage Mongoose Bite současně. Zde musím hodnotit dvojitě, jelikož z pohledu gameplay a designu bych jej ohodnotil 9/10, ale za využitelnost v raidu + slabší AoE má za mě jen 7/10.
Přeji hezký zbytek dne a nechť vás provází síla Talonclaw  .


Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 zamyšlení nad “Legion Beta classes: Survival hunter

    • Juana Autor příspěvku

      Určitě ano, ale na pre-patch to rozhodně nebude, jelikož je to příliš krátká doba a s následujícím vyexpení na 110 se určitě dost dramaticky změní gameplay. Tudíž nějaký konkrétní guide/ gameplay bude nejdříve po otevření Emerald Nightmare.